Y-LOGIMED S.M.S.A. member of the Hellenic Healthcare Group is seeking for immediate hiring:
Quality and Regulatory Affairs Coordinator
Based in Y-Logimed’s Branch in Thermi/ Thessaloniki
Fixed-term contract: 6 months.
Summary:
The Quality and Regulatory Affairs Coordinator will work with our Quality and Regulatory Team to support Y-Logimed’s Regulatory Project, following standardized procedures and processes.
Responsibilities:
Document Management of Medical Devices Regulatory Documentation according to the MDR 2017/745 through the Company’s CRM System.
Registration of Medical Devices in the Greek Competent Authorities and communication with the Authorities to successfully implement all necessary registration procedures.
Support collection of all necessary documentation through a standardized process.
Support to the Quality and Regulatory Affairs Teams daily workflow.
Qualifications:
An undergraduate degree, BS or BA is required.
Very good knowledge in MS Excel and Microsoft software programs is required.
Knowledge of CRM Program will be considered a plus.
Previous professional experience in the field of Quality and Regulatory Affairs will be considered a plus.
Dedication to the project’s targets and to agreed timetable of deliverables.
Effective collaboration with the Quality and Regulatory Affairs Team and other Company’s Units.
Ο ιστότοπoς μας χρησιμοποιεί cookies για να καταστήσει την περιήγηση όσο το δυνατόν πιο λειτουργική και για να συγκεντρώνει στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη χρήση της. Αν θέλετε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε Περισσότερα ή για να αρνηθείτε να παράσχετε τη συγκατάθεσή σας για τα cookies, πατήστε Άρνηση. Συνεχίζοντας την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε τα cookies μας.
Απαραίτητα Aπαραίτητα για την ορθή λειτουργία ενός ιστότοπου και για την περιήγηση σε αυτόν από τον χρήστη. Χωρίς αυτά, οι χρήστες ενδέχεται να μην είναι σε θέση να προβάλλουν σωστά τις σελίδες ή να χρησιμοποιήσουν ορισμένες υπηρεσίες.